ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНИМИ ВЧЕНИМИ ПЕРСОНІФІКОВАНОГО ДОСВІДУ ОСВІТНЬОЇ ТА НАУКОВОЇ ПРАЦІ ВИЗНАЧНИХ ОСОБИСТОСТЕЙ

  • А.А. Марушкевич
Ключові слова: персоніфікований досвід, визначні особистості, освітня діяльність, наукова праця

Анотація

Розглядається проблема дослідження сучасними науковцями персоніфікованого досвіду освітньої і наукової праці визначних особистостей з метою втілення актуальних ідей в практику діяльності нинішніх педагогів.

Посилання

1. Афонін Е.А. Соціально-історичний суб‘єкт за часів глобалізації: проблема типології та розвитку/ Е.А. Афонін, А.Ю. Мартинов // Практична філософія. – 2001. - №3. - С. 72-85.
2. Аналітичний звіт Міжнародної конференції «Міжрегіональний діалог в Європі: 2001 рік і на перспективу» - Київ, Україна, 26-28 квітня 2001 р. – 56 с.
3. Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / С.У. Гончаренко. – Київ: Либідь, 1997. – 376 с.
4. Завгородня Т.К. Проблеми педагогіки: історія, сучасність, перспективи: Збірник наукових праць / Т.К. Завгородня. – Івано-Франківськ: видавець Третяк І.Я., 2008. – 428 с.
5. Кловак Г.Т. Педагогіка наукової школи: Навчально-методичний посібник для вищих педагогічних навчальних закладів / Г.Т. Кловак. – Чернігів: ЧДЦ науково-технічної і економічної інформації, 2004. – 208 с.
6. Кравченко П.А. Інтеграція ментальності та історизму в практиці історичної освіти / П.А. Кравченко // Практична філософія. - 2001 (№2). - № 1.– С. 211-219.
7. Руснак І.С. Магістерська робота з педагогіки: Навч.-метод. посіб. / І.С. Руснак, С.З. Романюк. – Чернівці: Видавничий дім «Букрек», 2009. – 208 с.
8. Сухомлинська О. В. Переднє слово / О.В. Сухомлинська // Українська педагогіка в персоналіях: У двох книгах. - К.: Либідь, 2005. – Книга перша: XI-XIX століття. – С. 3-11.
Опубліковано
2023-06-23
Як цитувати
Марушкевич, А. (2023). ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНИМИ ВЧЕНИМИ ПЕРСОНІФІКОВАНОГО ДОСВІДУ ОСВІТНЬОЇ ТА НАУКОВОЇ ПРАЦІ ВИЗНАЧНИХ ОСОБИСТОСТЕЙ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 34-37. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3704
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають