МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНОГО РЕСУРСУ З ІНФОРМАТИКИ У СПОРТИВНІЙ ШКОЛІ
Ключові слова:
електронний навчальний ресурс, інформатика, контроль знань, електронний урок, практична робота, тестові завдання, інструментальне середовище MOODLE
Анотація
У статті представлений електронний навчальний ресурс зі шкільного курсу інформатики, який використовується в спортивній школі. У роботі наведена структура і функціонування цього засобу навчання, що відповідає основним вимогам до педагогічних програмних засобів. До складу ресурсу входять теоретичні матеріали, практичні заняття та тестові завдання.
Посилання
1. Белозубов А. В. Система дистанционного обучения Moodle : учеб.-метод. пособ. / А. В. Белозубов, Д. Г Николаев. – СПб. : СпбГУ ИТМО, 2007. – 108 с.
2. Биков В. Ю. Технологія створення дистанційного курсу : навч. посібник / В. Ю. Биков, В. М. Кухаренко та ін. – К. : Міленіум, 2008. – 324 с.
3. Богачков Ю. М. Концепція проекту «Дистанційне навчання школярів» / Богачков Ю. М., Биков В. Ю., Кухаренко В. М. та ін. // Інформаційні технології і засоби навчання. − Том 13, № 5 (2009) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ime.edu-ua.net/em13/emg.html.
4. Гагарін О. О. Дослідження і аналіз методів та моделей інтелектуальних систем безперервного навчання / О. О. Гагарін, С. В. Титенко // Наукові вісті Національного технічного університету України «КПІ». – 2007. – № 6 (56). – С. 37–48.
5. Гуревич Р. С. Використання інформаційно-освітнього порталу в умовах кафедри університету (з досвіду роботи експериментального майданчика у ВПУ-4 м. Вінниці) / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. – Вінниця : «Дело», 2006. – 300 с.
6. Задорожна Н. Т. Технологічні основи створення і підтримки порталів / Н. Т. Задорожна, Т. Г. Омельченко, К. Л. Валь // Матеріали п’ятої міжнародної конференції ІОН−2006, 10-14 жовтня, 2006. Збірник матеріалів конференції. Том 1. – Вінниця : УНІВЕРСУМ−Вінниця, 2006. − С. 362−365.
7. Неустроев Г. В. Методические указания по работе с системой электронного обучения «МООДУС» («MOODLE») / Г. В. Неустроев, В. А. Широков – Ижевск : УдГУ, 2010. – 103 с.
8. Полат Е. С. Теория и практика дистанционного обучения : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева. – М. : «Академия», 2004. – 416 с.
9. Співаковський О. В. Теорія і практика використання інформаційних технологій у процесі підготовки студентів математичних спеціальностей / О. В. Співаковський. – Херсон : Айлант, 2003. – 229 с.
10. Стефаненко П. В. Дистанционное обучение в высшей школе : монография / П. В. Стефаненко. – Донецк : ДОН НТУ, 2002. – 397 с.
11. Юнчик В. Л. Методичні особливості дистанційного навчання / В. Л. Юнчик // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 7 (50). — Рівне : РДГУ, 2013. – С. 206–209.
2. Биков В. Ю. Технологія створення дистанційного курсу : навч. посібник / В. Ю. Биков, В. М. Кухаренко та ін. – К. : Міленіум, 2008. – 324 с.
3. Богачков Ю. М. Концепція проекту «Дистанційне навчання школярів» / Богачков Ю. М., Биков В. Ю., Кухаренко В. М. та ін. // Інформаційні технології і засоби навчання. − Том 13, № 5 (2009) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ime.edu-ua.net/em13/emg.html.
4. Гагарін О. О. Дослідження і аналіз методів та моделей інтелектуальних систем безперервного навчання / О. О. Гагарін, С. В. Титенко // Наукові вісті Національного технічного університету України «КПІ». – 2007. – № 6 (56). – С. 37–48.
5. Гуревич Р. С. Використання інформаційно-освітнього порталу в умовах кафедри університету (з досвіду роботи експериментального майданчика у ВПУ-4 м. Вінниці) / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. – Вінниця : «Дело», 2006. – 300 с.
6. Задорожна Н. Т. Технологічні основи створення і підтримки порталів / Н. Т. Задорожна, Т. Г. Омельченко, К. Л. Валь // Матеріали п’ятої міжнародної конференції ІОН−2006, 10-14 жовтня, 2006. Збірник матеріалів конференції. Том 1. – Вінниця : УНІВЕРСУМ−Вінниця, 2006. − С. 362−365.
7. Неустроев Г. В. Методические указания по работе с системой электронного обучения «МООДУС» («MOODLE») / Г. В. Неустроев, В. А. Широков – Ижевск : УдГУ, 2010. – 103 с.
8. Полат Е. С. Теория и практика дистанционного обучения : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева. – М. : «Академия», 2004. – 416 с.
9. Співаковський О. В. Теорія і практика використання інформаційних технологій у процесі підготовки студентів математичних спеціальностей / О. В. Співаковський. – Херсон : Айлант, 2003. – 229 с.
10. Стефаненко П. В. Дистанционное обучение в высшей школе : монография / П. В. Стефаненко. – Донецк : ДОН НТУ, 2002. – 397 с.
11. Юнчик В. Л. Методичні особливості дистанційного навчання / В. Л. Юнчик // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 7 (50). — Рівне : РДГУ, 2013. – С. 206–209.
Опубліковано
2023-06-12
Як цитувати
Пшенична, О., & Дедюкіна, О. (2023). МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНОГО РЕСУРСУ З ІНФОРМАТИКИ У СПОРТИВНІЙ ШКОЛІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 213-221. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3405
Розділ
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ