ОСОБЛИВОСТІ ПАРОДІЮВАННЯ МАСОВОЇ КУЛЬТУРИ ТОТАЛІТАРИЗМУ В АНТИУТОПІЇ О. ІРВАНЦЯ «РІВНЕ/РОВНО (СТІНА): НІБИТО РОМАН»

  • В.М. Ніколаєнко
  • Н.В. Зубець
Ключові слова: пародія, масова культура, іронія, постмодерний роман, антиутопія, інтертекстуальність

Анотація

У представленій розвідці подано найзагальніші відомості про феномен масової культури, зокрема радянської. Висвітлено специфіку пародіювання мас-культури радянської епохи в постмодерному романі-антиутопії О. Ірванця “Рівне/Ровно (Стіна)”. Також досліджено інші засоби художнього увиразнення: гіперболізацію, гротеск, іронію, різні форми інтертекстуальності.

Посилання

1. Авер’янова Н. Українська специфіка масової культури в контексті дослідження європейського цивілізаційного простору [Електронний ресурс] / Н. Авер’янова. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Ukralm/2013_11/averjanova.pdf
2. Гундорова Т. Післячорнобильська бібліотека : український літературний постмодерн / Т. Гундорова. – К. : Критика, 2005. – 264 с.
3. Ірванець О. Рівне/Ровно (Стіна): нібито роман / О. Ірванець. – Харків : Фоліо, 2010. – 219 с.
4. Наумкіна О. Масова культура в сучасній Україні [Електронний ресурс] / О. Наумкіна. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Vdakk/2012_3/28.pdf
5. Тюрменко І. Культурологія: теорія та історія культури : навч. посіб. / І. Тюрменко, О. Горбула. – К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 368 c.
Опубліковано
2016-10-25
Як цитувати
Ніколаєнко, В., & Зубець, Н. (2016). ОСОБЛИВОСТІ ПАРОДІЮВАННЯ МАСОВОЇ КУЛЬТУРИ ТОТАЛІТАРИЗМУ В АНТИУТОПІЇ О. ІРВАНЦЯ «РІВНЕ/РОВНО (СТІНА): НІБИТО РОМАН». Мова. Література. Фольклор, (2), 147-151. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/philology/article/view/749