ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ В ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

  • О. І. Іваницький
Ключові слова: фахова компетентність, самостійна робота студентів, інваріант діяльності вчителя

Анотація

У статті розглянуто формування фахових компетентностей майбутніх учителів фізики під час здійснення самостійної роботи. Застосовано моделювання професійної діяльності майбутнього вчителя фізики, у результаті якого навчальна інформація використовується для виконання конкретних контекстних дій, що націлені на формування його фахових компетентностей.

Посилання

1. Закон України «Про освіту» від 05.09.2017 №2145–VІІІ. URL: zakon.rada.gov.ua/go/2145-19.
2. Закон України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 №1556–VІІ. URL: zakon.rada.gov.ua/go/1556-18.
3. Зязюн І. Гуманістична стратегія теорії і практики навчального процесу. Рідна школа. Київ. 2000. № 11. С.8–13.
4. Іваницький О. І. Сучасні технології навчання фізики в середній школі: монографія. Запоріжжя: Прем’єр, 2001. 266 с.
5. Іваницький О. І. Професійна підготовка майбутнього вчителя фізики в умовах інформаційно-освітнього середовища: монографія. Запоріжжя: Зап. нац. ун-т, 2014. 230 с.
6. Освітня програма «Середня освіта (Фізика)». URL: https://www.znu.edu.ua/opp/3911.ukr.html
Опубліковано
2018-11-27
Як цитувати
Іваницький, О. І. (2018). ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ В ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 107-113. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1096