ВИЩА ОСВІТА ЯК ФАКТОР ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ТА ІНТЕГРАЦІЇ В ЄВРОПІ (ІЗ ДОСВІДУ РОБОТИ ЗАПОРІЗЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ)

  • Л.І. Міщик
Ключові слова: модернізація, інтеграція, інновації, іннваційна діяльність

Анотація

У статті розглядаються основні завдання модернізації освіти України в контексті Болонської угоди. Здійснення цих завдань дасть змогу впровадити інтеграційний процес за європейськими нормами і стандартами в освіті і науці. У кінцевому результаті ці кроки спрацьовавуватимуть на підвищення в Україні європейської культурної ідентичності та інтеграцію до загальноєвропейського інтелектуально – освітнього наукового середовища.

Посилання

1. Послання Президента України до Верховної Ради України. Європейський вибір. Концептуальні засади стратегії економічного та соціального розвитку України на 2002-2011 роки // Урядовий Кур'єр. - 2002. - 4 червня.
2. Про інноваційну діяльність: Закон України від 4, від 16 липня 2002 року № 40-ІУ.
3. Про Національну доктрину розвитку освіти: Указ Президента України від 17 квітня 2002 року № 347/2002 // Офіційний виступ України. - 2002.- № 16. -С.11-14.//
4. Тип навчання - інноваційний. С. Ветров // Вища освіта України. -2001 №2. - С.50-56.
5. Василь Кремень. Модернізація систем освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2003. - №1. - С.9-14.//
6. Олійник В. Дистанційне навчання - не розкіш, а шлях до ... відкритої освіти // Освіта України. - 2002. - №49. - С.4.
7. Матвієнко О.В. Підготовка спеціалістів з інформаційної діяльності в галузі віртуальних комунікацій // Бібліотечна наука, освіта, професія у демократичній Україні. - 2000. - №2. - С.46-54.
8. Стан і перспективи розвитку Європейського простору вищої освіти. Костянтин Корсан // Психологія і суспільство. - 2004. - №1. – С.62-70.
Опубліковано
2005-06-15
Як цитувати
Міщик, Л. (2005). ВИЩА ОСВІТА ЯК ФАКТОР ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ТА ІНТЕГРАЦІЇ В ЄВРОПІ (ІЗ ДОСВІДУ РОБОТИ ЗАПОРІЗЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ). Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 66-73. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1695

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають