ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ СФЕРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ключові слова:
естетичне виховання, креативна сфера, учні початкових класів, хореографічна діяльність
Анотація
У статті на основі аналізу педагогічної та мистецтвознавчої літератури розкривається зміст та визначаються методи хореографічної діяльності, спрямовані на формування креативної сфери учнів початкових класів на уроках хореографії в середніх загальноосвітніх закладах.
Креативність виховного процесу, формування естетично-культурних цінностей учнів початкових класів забезпечить впровадження d хореографічну діяльність школярів елементів народно-сценічного танцю. Вбачаємо доцільним розширити зміст навчального матеріалу з хореографії дітей молодшого шкільного віку елементами народних танців, що характеризуються єдиною лексичною основою.
Посилання
1. Бех І. Д. Виховання особистості : у 2 кн. Кн. 1 : Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади : навч.-метод. видання / БехІванДмитрович. – К. : Либідь, 2003. – 280 с.
2. Комаровська О. Музика, театр, хореографія у позаурочний час / О.Комаровська // Шкільний світ. – 2005. – № 32. – С. 13–18.
3. Масол Л. Концепція художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах України / Л. Масол // Шкільний світ. – 2002. – № 9. – С. 1–16.
4. Боголюбская М. С. Музыкально-хореографическое искусство в системе эстетического и нравственного воспитания : учеб.-метод. пособие для клуб. работников / Боголюбская Марианна Сергеевна ; Всесоюз. науч.-метод. центр нар. творчества и культ. просвет. работы. - М. : ВНМЦНТИКПР, 1986. - 92, [1] с. : ил.
5. Бондаренко Л. А. Методика хореографической работы в школе и внешкольных заведениях / Людмила Анатольевна Бондаренко. – К. : Муз. Україна, 1985. - 222 с. : ил., нот.ил.
6. Мануйлов Б. Б. Развитие нравственных и эстетических ценностей личности ребенка в процессе хореографического творчества : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Борис Борисович Мануйлов; Моск. гос. ун-т культуры и искусств – М., 2001. – 21 с.
7. Морозовська Т. Діалог як механізм танцювальної творчості / Т. Морозовська // Мистецтво та освіта. – 2000. – № 3. – С. 19–21.
8. Ушакова Ю. В. Педагогические особенности занятий образной хореографией с детьми младшего возраста : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Юнона Васильевна Ушакова. – М., 2001. – 153 с. : ил.
2. Комаровська О. Музика, театр, хореографія у позаурочний час / О.Комаровська // Шкільний світ. – 2005. – № 32. – С. 13–18.
3. Масол Л. Концепція художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах України / Л. Масол // Шкільний світ. – 2002. – № 9. – С. 1–16.
4. Боголюбская М. С. Музыкально-хореографическое искусство в системе эстетического и нравственного воспитания : учеб.-метод. пособие для клуб. работников / Боголюбская Марианна Сергеевна ; Всесоюз. науч.-метод. центр нар. творчества и культ. просвет. работы. - М. : ВНМЦНТИКПР, 1986. - 92, [1] с. : ил.
5. Бондаренко Л. А. Методика хореографической работы в школе и внешкольных заведениях / Людмила Анатольевна Бондаренко. – К. : Муз. Україна, 1985. - 222 с. : ил., нот.ил.
6. Мануйлов Б. Б. Развитие нравственных и эстетических ценностей личности ребенка в процессе хореографического творчества : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Борис Борисович Мануйлов; Моск. гос. ун-т культуры и искусств – М., 2001. – 21 с.
7. Морозовська Т. Діалог як механізм танцювальної творчості / Т. Морозовська // Мистецтво та освіта. – 2000. – № 3. – С. 19–21.
8. Ушакова Ю. В. Педагогические особенности занятий образной хореографией с детьми младшего возраста : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Юнона Васильевна Ушакова. – М., 2001. – 153 с. : ил.
Опубліковано
2023-06-12
Як цитувати
Гончаренко, Ю. (2023). ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ СФЕРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 33-37. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3348
Розділ
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)