МЕТОДОЛОГІЯ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ СУБ’ЄКТАМИ СТРАХОВОГО РИНКУ УКРАЇНИ

Ключові слова: страхування, маркетинговий потенціал, страховий маркетинг, страхові маркетингові інновації, страховий продукт, інтернет-маркетинг.

Анотація

У статті визначено, що впровадження концепції страхового маркетингу вимагає створення відповідної служби або відділу, який вивчає маркетингове середовище, аналізує ринкову ситуацію та надає консультації для успішного просування на ринку. Для підвищення конкурентоспроможності суб’єктів страхового ринку важливо правильно організувати маркетингову службу, яка забезпечить своєчасне надходження необхідної та достовірної інформації та дасть змогу зменшити збитки, залучити нових клієнтів та впровадити нові страхові послуги. Розроблено етапи процесу впровадження маркетингу в діяльність страхової компанії. Доведено, що наслідком розвитку інформаційних технологій стали зміни в поведінці споживачів, які привели до створення альтернативних каналів продажу. На думку автора, основним завданням інноваційної діяльності страховика є максимальне наближення лінійки страхових послуг до існуючих потреб страхувальника у страховому захисті. Розглянуто основні тренди розвитку страхового ринку України. Визначено ключові чинники, що сприяють низькому рівню використання маркетингового потенціалу суб’єктами страхового ринку України. Доведено, що динамічний розвиток та суттєвий потенціал страхового ринку України зумовлюють створення та застосування ефективної системи управління маркетинговою діяльністю страхових компаній. Автор вважає, що сьогодні в населення низький рівень страхової культури і довіри до компаній через недостатність інформації про страховий ринок та окремі його сегменти, а використання маркетингового потенціалу позитивно вплине не лише на діяльність окремих страхових компаній, а й на розвиток усього ринку страхових послуг України. Набули розвитку теоретичні положення щодо необхідності шляхів удосконалення інноваційної діяльності страховика.

Посилання

1. Basilevich, V.D., Basilevich, K.S., Pikus, R.V. (2008). Strakhovaniye [Insurance]. Kyiv: Knowledge [in Ukrainian].
2. Trinchuk, V.V., Vasilenko, L.I. (2003). Istoryko-ekonomichni peredumovy vynyknennya strakhovoho marketynhu. Strakhove dіlo [Historical and economic prerequisites for the emergence of insurance marketing]. Insurance business [in Ukrainian].
3. Lobova, O.M. (2017). Teoretychni osnovy marketynhovoyi diyalʹnosti strakhovoyi kompaniyi [Theoretical Foundations of Marketing Activity of Insurance Company]. Retrived from http://www.investplan.com.ua/pdf/6_2017/14.pdf [in Ukrainian].
4. Kirilova, I.Y. (2016). Strakhovyy rynok Ukrayiny: problemy i perspektyvy rozvytku [The insurance market of Ukraine: problems and prospects of development]. Odessa: ONEU [in Ukrainian].
5. Doyle, P. (2003). Marketynh – menedzhment i stratehiya [Marketing - management and strategy]. St. Petersburg [in Ukrainian].
6. Ponomaryova, O.B. (2016). Problemy ta perspektyvy rozvytku strakhovoho marketynhu v Ukrayini [Problems and prospects of development of insurance marketing in Ukraine]. Young Scientist, 12 (39) [in Ukrainian].
7. Kondratyuk, K.V. Osoblyvosti rozvytku strakhovoho marketynhu v Ukrayini. [Features of development of insurance marketing in Ukraine]. Retrived from http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=67634.
8. Muzyka, O. (2006). Paradoksy marketynhu na suchasnomu etapi rozvytku rynku strakhovykh posluh Ukrayiny [Paradoxes of marketing at the present stage of development of the insurance market of Ukraine]. Retrived from https://forinsurer.com/public/06/01/24/2831 [in Ukrainian].
9. Kovalchuk, S. (2012). Aktualizatsiya marketynhovykh stratehiy v konteksti innovatsiynoho rozvytku promyslovykh pidpryyemstv [Updating marketing strategies in the context of innovative development of industrial enterprises]. Khmelnitsky: LLC [in Ukrainian].
10. Galasyuk, E. (2009). Strakhovyy marketynh: teoretyko-kontseptualʹni zasady [Insurance marketing: theoretical and conceptual foundations]. Retrived from http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream123456789/291/2/GEB_2009_No2E_HalasyukInsurance_marketing_theoretical_and_conceptual30.
11. Turchi, L. J. (2018). Konspekt lektsiy po distsiplinam «Marketingovyye innovatsii» dlya studentov vsevozmozhnykh form obshchestvennogo pitaniya «Magístr» [Notes of lectures on the discipline "Marketing of innovations" for students of all forms of education of higher education level "master"]. Ternopil: TSTU [in Ukrainian].
Опубліковано
2020-07-09
Як цитувати
Ігнатович , Л. С. (2020). МЕТОДОЛОГІЯ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ СУБ’ЄКТАМИ СТРАХОВОГО РИНКУ УКРАЇНИ. Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки, (2 (46), 122-127. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/economics/article/view/376
Розділ
Економіка праці, управління персоналом та маркетинг