РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ У ПОЗААУДИТОРНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В РАМКАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

  • Л. М. Пінчук
  • К. С. Єрмакова
Ключові слова: творчий потенціал, ключові компетентності, позааудиторна діяльність з англійської мови, компетентнісний підхід

Анотація

У статті висвітлюються проблеми розвитку творчого потенціалу студентів у позааудиторній діяльності з англійської мови у рамках компетентнісного підходу. Наведено приклади з досвіду організації і проведення позааудиторних заходів. Підкреслюється важливість використання традиційних і сучасних форм позааудиторної діяльності, які сприяють розширенню кругозору студентів, поглибленню мотивації і вдосконаленню практичних навичок спілкування іноземною мовою.

Посилання

1. Азимов Э. Г. Новый словарь методических терминов и понятий. Москва: Икар, 2009. 448 с.
2. Демчук В. С. Теоретичні засади виховної діяльності в університеті. URL: http://infolibrary. com/content/2294_.html
3. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
4. Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи. Київ: Академвидав, 2010. 370 с.
5. Щукин А. Н. Обучение иностранным язикам. Москва: Филоматис, 2007. 480 с.
6. Нова парадигма освіти у глобальному світі. Ключові компетентності для навчання протягом життя. URL: http://dlse.multycourse.com.ua/ua/page/15/53#2
7. Педагогічна енциклопедія. URL: http://didacts.ru/termin/tvorcheskii-potenciallichnosti. html
Опубліковано
2018-11-27
Як цитувати
Пінчук, Л. М., & Єрмакова, К. С. (2018). РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ У ПОЗААУДИТОРНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В РАМКАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 118-124. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1098