Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Педагогічні науки: теорія та практика
Головна
Про нас
Редколегія
Поточний випуск
Архіви
Для авторів
Рецензування
Рецензенти
Контакти
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Home
/
Архіви
/
№ 1 (2022): Педагогічні науки: теорія та практика
№ 1 (2022): Педагогічні науки: теорія та практика
DOI:
https://doi.org/10.26661/2786-5622-2022-1
Опубліковано:
2022-06-02
Весь випуск
PDF
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
СУЧАСНІ АСПЕКТИ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
С. В. Алєксєєва
11-16
PDF
РЕПРЕСОВАНІ ВЧЕНІ КИЇВСЬКОГО ІНСТИТУТУ НАРОДНОЇ ОСВІТИ ТА ЇХНЯ РОЛЬ У РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ
О. В. Назаренко
17-22
PDF
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УНІВЕРСИТЕТАХ
А. І. Артеменко
23-27
PDF
ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ДОЦІЛЬНО ДІБРАНИХ ЗАДАЧ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Л. С. Білецька, В. Ю. Ковальчук, Л. П. Силюга, Н. І. Стасів
28-33
PDF
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ПРАКТИКА УСНОГО ТА ПИСЕМНОГО АНГЛІЙСЬКОГО МОВЛЕННЯ»
Г. М. Бондаренко, О. О. Курганнікова, О. О. Носач
34-39
PDF (English)
АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО КУРСУ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Т. В. Кисельова, В. Г. Фатєєва
40-45
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВОЇ (ВІЙСЬКОВОЇ) ТЕРМІНОЛОГІЇ
Н. М. Логвіненко
46-52
PDF
НАСКРІЗНИЙ ХАРАКТЕР ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ПІДПРИЄМНИЦТВА В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ФАХОВОГО КОЛЕДЖУ (НА ПРИКЛАДІ ДИСЦИПЛІНИ «ХІМІЯ»)
В. І. Майковська, Т. О. Чорна
53-61
PDF
ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ФАХОВОГО СПРЯМУВАННЯ
Г. В. Овсянко
62-67
PDF
ДІАГНОСТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
М. К. Смуглякова
68-73
PDF
ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ВЕБКВЕСТУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН
О. В. Тимченко
74-81
PDF
РОЛЬ КОМУНІКАТИВНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ІНШОМОВНИХ НАВИКІВ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ
І. Р. Харкавців
82-87
PDF (English)
РОЗДІЛ III. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
АНАЛІЗ ПРАКТИК ТА ПЕРЕШКОД ПІД ЧАС УПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
О. С. Позняк
88-93
PDF
РОЗДІЛ IV. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
ПЕДАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
О. Б. Алексєєва
94-99
PDF
РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ «ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ»
Н. Б. Беньковська
100-107
PDF
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Н. В. Борисова, М. Г. Шемуда
108-115
PDF (English)
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНОГО ГОЛОСУ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО АКТОРА
Л. О. Гринь, К. О. Ткаленко
116-121
PDF
УСВІДОМЛЕННЯ ТИПОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МУЗИЧНИХ І ЛІТЕРАТУРНО-ХУДОЖНІХ ТЕКСТІВ ЯК НЕОБХІДНИЙ СКЛАДНИК ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Т. Д. Грінченко, О. Є. Верещагіна-Білявська
122-128
PDF
ЕТНОДИЗАЙН У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ ОДЯГУ
С. В. Давидова, Н. В. Дерев’янко
129-134
PDF
ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ФОРМУВАННІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ТА ЗДОРОВ’ЯРОЗВИВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ
С. Г. Дудко
135-141
PDF
ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ ХОРОВИХ ТВОРІВ
І. П. Заболотний
142-146
PDF
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ МОРСЬКОЇ ГАЛУЗІ ДО ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО СПІЛКУВАННЯ
О. Л. Мороз
147-153
PDF
ОСОБИСТІСНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД ДО ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
К. О. Мулик
154-159
PDF
ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УКРАЇНІ
І. В. Палагута
160-166
PDF (English)
ПРИНЦИПИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЕКОНОМІСТІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
В. О. Співачук, М. В. Іконнікова
167-172
PDF
РЕДЖІО-ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
В. В. Сторож
173-178
PDF
РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ФАХОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Т. А. Швець, Н. В. Швець
179-185
PDF
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ В ШКОЛІ
Н. В. Потапова, К. Г. Корсікова
186-190
PDF
РОЗДІЛ VI. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
ЗНАЧИМІСТЬ ВИХОВАННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ У НАУКОВИХ ПРАКТИКАХ УКРАЇНСЬКИХ УЧЕНИХ
І. О. Агалець
191-199
PDF
«ЖИВА БІБЛІОТЕКА» ЯК ФОРМА ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ У СТАРШИХ КЛАСАХ ЗАКЛАДІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
В. О. Калінін, Л. В. Калініна
200-205
PDF
НАЦІОНАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНО-ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Т. В. Коваль, О. Д. Граб
206-211
PDF
ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ЗДІЙСНЕННЯ ПРЕВЕНТИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ
Т. Д. Кочубей, О. М. Мельникова
212-219
PDF
ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
О. В. Стрілець
220-224
PDF
МОДЕЛЬ ЕФЕКТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ ПЕДАГОГА З ВИХОВАНЦЯМИ
А. В. Федорович, С. Б. Береза
225-230
PDF
ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ ЖИТТЯ ЗАСОБАМИ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ
О. Ф. Фурман
231-236
PDF
РОЗДІЛ VII. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО В ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ: ПРАВОВІ АСПЕКТИ
І. В. Апрєлєва, Ю. В. Сирова
237-242
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНО-ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ У СИСТЕМІ НІМЕЦЬКОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
М. М. Воробель
243-248
PDF
РОЗДІЛ VIII. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ФІТНЕСУ У ФІЗИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ-ФУТБОЛІСТІВ
Д. В. Бермудес, Д. І. Балашов, В. О. Кисельов
249-257
PDF
ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ У РОБОТІ ВИКЛАДАЧА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
К. О. Галацин, А. М. Фещук, О. Л. Ярошенко
258-264
PDF
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
О. В. Єгорова
265-272
PDF
ПРОЄКТНО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Н. С. Павлова
273-279
PDF
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ЯК СКЛАДНИК ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
Л. М. Пінчук
280-284
PDF
ЕКСТЕРІОРИЗАЦІЯ ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ У НИХ АКТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЗИЦІЇ
О. В. Попова, А. М. Цапко
285-291
PDF
ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ У НЕМОВНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
О. С. Резунова, В. В. Резунова
292-296
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ СТУДЕНТАМ, ЯКІ ОПАНОВУЮТЬ НАВЧАЛЬНУ ДИСЦИПЛІНУ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ
Н. В. Сніжко, В. М. Руднєва
297-303
PDF (English)
ПРИНЦИПИ АНДРАГОГІКИ ТА НОВІ ЕФЕКТИВНІ СТРАТЕГІЇ НАВЧАННЯ МАГІСТРАНТІВ
І. В. Ставицька, Н. М. Куценок, Н. В. Ямшинська, Є. С. Крюкова
304-310
PDF (English)
РОЗДІЛ IX. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ОСНОВНІ ФОРМАТИ НАВЧАЛЬНИХ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ ТА ШЛЯХИ ЇХ РЕАЛІЗАЦІЇ
О. М. Ванівська, О. Л. Малиновська, С. Р. Масон, Р. Б. Преснер
311-319
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ З ІСТОРІЇ НАУКИ ТА ТЕХНІКИ
О. О. Тітова
320-326
PDF
ЕЛЕКТРОННІ БАГАТОМОВНІ ТЕРМІНОЛОГІЧНІ СЛОВНИКИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
О. А. Черниш
327-332
PDF
ISSN (Print)
2786-5622
ISSN (Online)
2786-5630
Наверх