ВИКОРИСТАННЯІГРОВИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ АНГЛІЙСЬКОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ

  • Л. М. Пінчук
Ключові слова: ігрові педагогічні технології, формування англійськомовної компетенції, мотивація, навчальні ігри, лексичні, граматичні, фонетичні, рольові ігри

Анотація

У статті наголошено на педагогічній цінності навчальних ігор як засобу досягнення освітніх цілей; розглядаються переваги використання ігрових педагогічних технологій у процесі навчання англійської мови як другої іноземної на рівні B1 Pre-Intermediate; виділені мовні (лексичні, граматичні, фонетичні) і мовленнєві (творчі) ігри як метод активізації навчальної діяльності; наведено приклади використання навчальних ігор як засобу підвищення мотивації до вивчення іноземної мови.

Посилання

1. Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології.Київ: Академвидав, 2004. 352 с.
2. Фіцула М.М. Педагогіка вищої школи. Київ: Академвидав, 2010. 454 с.
3. Пінчук Л.М. Друга іноземна мова (англійська): навч. посіб. / Запорізький нац. ун-т. Запоріжжя: ЗНУ, 2017. 85с.
4. Стайнберг Дж. 110 игр на уроках английского языка / пер. с англ. П. А. Сарнова. Москва: Астрель, 2004. 124с.
5. Harmer J. How to teach English. Oxford: Express Publishing, 2008. 253 p.
Опубліковано
2017-09-26
Як цитувати
Пінчук, Л. М. (2017). ВИКОРИСТАННЯІГРОВИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ АНГЛІЙСЬКОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 118-123. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1141