ФОРМУВАННЯ СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНИХ ВІДНОСИН У НАВЧАЛЬНОМУ КОЛЕКТИВІ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО АКТОРА

  • Н. В. Стадніченко
Ключові слова: єктно-суб’єктні відносини, педагог, майбутній актор, студент, етика, професійне спілкування

Анотація

Зміст статті полягає в дослідженні питання побудови суб’єкт-суб’єктних відносин у навчальному колективі в процесі фахової підготовки майбутнього актора, що є основою формування вмінь та навичок професійного спілкування як провідної характеристики фахової діяльності. Розглянуто науково-теоретичні, педагогічні, психологічні та мистецтвознавчі підходи щодо висвітлення означеного питання в різних його аспектах видатними діячами театру, вітчизняними та зарубіжними психологами та педагогами. Представлено освітньо-виховне середовище, де відбувається підготовка майбутнього актора до професійного спілкування, в контексті комунікативної взаємодії учасників освітнього процесу: передачі й сприйняття навчально- виховної інформації.

Посилання

1. Вахтангов Е. Б. Записки. Письма. Статьи / сост. Н. М. Вахтангова. Москва: Искусство, 1939. 406 с.
2. Гротовский Е. От Бедного Театра к Искусству-проводнику: сб. статей / вступ. ст., пер с. пол. Н. З. Башинджагян. Москва: Артист. Режиссёр. Театр, 2003. 348 с.
3. Захава Б. Е. Мастерство актёра и режиссёра. Москва: Просвещение, 1978. 334 с.
4. Кан-Калик В. А. Учителю о педагогическом общении: книга для учителя. Москва: Просвещение, 1987. 190 с.
5. Кнебель М. О. Поэзия педагогики. Москва: ВТО, 1976. 526 с.
6. Корогодский З. Я. Первый год. Начало. Москва: ВТО, 1974.112с.
7. Курбас Л. С. Березіль: Із творчої спадщини. Київ: Дніпро, 1988. 518 с.
8. Лутошкин А. Н. Эмоциональные потенциалы коллектива: учеб. пособ. / А. Н. Лутошкин. Москва: Педагогика, 1988. 208 с.
9. Мейерхольд В. Э. Наследие: в 3 т. / Гос. ин-т искусствознания и др. Москва: ОГИ, 1998–2010. Т. 1. 742 с. Т. 2. 663 с. Т. 3. 782 с.
10. Сидоренко Е. В. Тренинг влияния и противостояния влиянию. Санкт-Петербург: Речь, 2004. 256 с.
11. Стадніченко Н. В. Професійне спілкування актора як засіб виявлення специфічних принципів театру. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя. 2014. Вип. 36 (89). С. 375–378.
12. Станиславский К. С. Этика. Москва: Музей Моск. Орденов Ленина и Труд. Красного Знамени Худож. акад. театра СССР им. Горького, 1947. 48 с.
Опубліковано
2018-11-27
Як цитувати
Стадніченко, Н. В. (2018). ФОРМУВАННЯ СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНИХ ВІДНОСИН У НАВЧАЛЬНОМУ КОЛЕКТИВІ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО АКТОРА. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 134-139. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1101