ГУМАНІСТИЧНЕ СПРЯМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНЬОГО АКТОРА
Анотація
Зміст статті презентує основні питання проблеми гуманістичного спрямування професійного виховання майбутнього актора. Доведена актуальність та своєчасність вирішення зазначеної проблеми у зв’язку із сучасними соціальними та виховними суперечностями, які поcтають перед освітою. Проаналізовані дослідження та публікації, у яких започатковано вирішення цієї проблеми та які стали підґрунтям наукового пошуку автора у вирішенні теоретичних та практичних аспектів. Розкрито зміст детермінант базових понять проблеми та прийняті за робочі – «гуманізм», «спрямованість», «гуманістична спрямованість». Визначено педагогічні умови, які забезпечать оптимальну та ефективну організацію професійної підготовки й виховання студентів на основі гуманістичних ідеалів і цінностей.
Посилання
2. Гуманізм . Вікіпедія . URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Гуманізм.
3. Донина О. И. Гуманизация образования и воспитания как социально-педагогический феномен. Педагогическая наука: история, теория, практика, тенденции развития». е-журнал. Вып. №2 (2010). URL: https://intellect-invest.org.ua/.../pedagog_editions_e- magazine_pedagogical_science_vypuski...
4. Локарєва Г. В. Функціональний потенціал художньо-естетичної інформації в підготовці майбутніх фахівців. Духовність особистості в системі мистецької освіти : зб. праць Вип. 2. Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. С.18-25.
5. Опольська М. В. Проблема гуманізації професійної підготовки майбутнього фахівця. Єдність особистісного і соціального факторів у виховному процесі начального закладу. Полтава: АСМІ, 2004. С.223-227.
6. Стадніченко Н. В. Професійне спілкування актора як засіб виявлення специфічних принципів театру. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя, 2014. Вип. 36 (89). С. 375-378.
7. Станиславский К. С. Собрание сочинений: в 8 т. / Редкол.: М. Н. Кедров (гл. ред.) и др.; Москва: Искусство, 1954–1961. Т. 2: Работа актера над собой. Ч. 1. Работа над собой в творческом процессе переживания. Дневник ученика. 421 с.