ТЕХНОЛОГІЇ СПЕЦІАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА

  • О.С. Волярська
Ключові слова: соціально-психологічна діяльність, соціальний профіль, реабілітація, патронаж

Анотація

У статті розглядаються основні особливості впровадження технології соціально-психологічної діяльності з дітьми із вадами зору. Питання психолого-медично-педагогічної реабілітації дітей з вадами зору вирішується шляхом застосування форм і методів соціальної роботи з реабілітації такої групи дітей. У підсумку найбільш результативним у соціально-психологічній роботі з такою категорією дітей і родинами, у яких вони виховуються, виявився комплексний підхід.

Посилання

1. Сластенин В.А., Исаев И.Ф., Мищенко А.И. Педагогика: Учебное пособие. – М.: Педагогика, 1998. – С. 330.
2. Технології-соціально-педагогічної діяльності: Навчальний посібник / За ред. А.Й. Капської. – К., 2000. – 372 с.
3. Выготский Л.С. Собрание сочинений: В 6 т. – Т.5. – М.: Педагогика, 1983.-365 с.
Опубліковано
2005-06-06
Як цитувати
Волярська, О. (2005). ТЕХНОЛОГІЇ СПЕЦІАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 23-29. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1666

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають