ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
Ключові слова:
інтеграція, особистість з особливими потребами, освіта, освітнє середовище, навчання
Анотація
У статті розглянуто сучасні проблеми навчання й освіти дітей з особливими потребами. Приділена особлива увага формуванню освітнього середовища для розвитку такої категорії населення й обґрунтовані етапи його педагогічного проектування.
Посилання
1. Выготский Л.С. Собрание сочинений: В 6 т. - Т. 5. - М., 1983. - 365 с.
2. Міщик Л.І. Соціальна педагогіка. - Запоріжжя: ЗДУ, 1999. - 150 с.
3. Технологія соціально-педагогічної роботи: Навчальний посібник/ За заг. ред. А.Й. Капської. - К., 2000. - 372 с.
4. Трубавина І.М., Поняття про соціально-педагогічну реабілітацію особистості й сім’ї // Проблеми педагогічних технологій. - Луцьк, 2001. - Вип. 1. - С. 25-33.
2. Міщик Л.І. Соціальна педагогіка. - Запоріжжя: ЗДУ, 1999. - 150 с.
3. Технологія соціально-педагогічної роботи: Навчальний посібник/ За заг. ред. А.Й. Капської. - К., 2000. - 372 с.
4. Трубавина І.М., Поняття про соціально-педагогічну реабілітацію особистості й сім’ї // Проблеми педагогічних технологій. - Луцьк, 2001. - Вип. 1. - С. 25-33.
Опубліковано
2006-08-28
Як цитувати
Волярська, О. (2006). ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 31-38. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1710
Розділ
Articles