РЕКУРЕНТНИЙ АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ АГЕНТІВ EDTECH СЕКТОРУ В УМОВАХ COVID-19

  • Д.В. Очеретін
  • А.В. Гараніна
Ключові слова: рекурентний аналіз, EdTech сектор, цифрова трансформація, акції, часові ряди, COVID-19

Анотація

Дана стаття присвячена проблемі невизначеності в поведінці агентів EdTech ринку в умовах COVID-19. Актуальність роботи пояснюється цифровою трансформацією, яка впливає на умови існування та розвитку агентів EdTech сектору (корпорацій та холдингових компаній), а також у зростанні потреби в нових знаннях, уміннях та навичках для дослідження поведінки таких агентів в період пандемії. Мета роботи полягає у дослідженні поведінки освітніх корпорацій та холдингових компаній з надання освітніх послуг, яка описується на основі вартості акцій цих агентів EdTech ринку в умовах COVID‑19. Для реалізації поставленої мети сформовано базу даних, проаналізовано поведінку динаміки обраного часового ряду та визначено її тип, наявність тренду чи випадковість в поводженні часового ряду. Цей процес реалізовано в програмному середовищі для обробки, математичного моделювання та графічної візуалізації даних R. Практична цінність дослідження полягає у визначенні характеру поведінки часового ряду в період пандемії, що дозволить використовувати ці результати при прогнозуванні на фондовому ринку освітніх технологій для підвищення точності прогнозу.

Посилання

1. Velykoivanenko H.I., Skitsko V.I., Kmytiuk T.L. (2019) Educational technologies as a driver of digital economy development. Modeling and information systems in economics. № 97 (February 2019). P. 55–68. DOI: 10.33111/mise.97.6
2. Belymenko O. Pravovi aspekty EdTech proektiv – [Legal aspects of EdTech projects]. Legal IT Group. Retrieved from https://legalitgroup.com/ed-tech-navchaj-ves-svit [in Ukrainian]
3. Yankovych O., Bednarek Yu., Andzheievska A. (2015) Osvitni tekhnolohii suchasnykh navchalnykh zakladiv : navchalno-metodychnyi posibnyk – [Educational technologies of modern educational institutions : teaching tutorial]. Ternopil : TNPU imeni V. Hnatiuka. [in Ukrainian]
4. Bapna A., Nicolai S., Myers C., Pellini A., Sharma N., & Wilson S.A. (2021) Case for a Systems Approach to EdTech. (Position Paper) EdTech Hub. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4604769
5. Perminova S. (2021) Creation of EdTech startupises as a factor of online education development. Efektyvna ekonomika – Efficient economy. No. 3. DOI: 10.32702/2307–2105–2021.3.82 [in Ukrainian]
6. Niaz Makhdum Muhammad, Mitch Schneider (2021) The Role of EdTech in Enhancing Learners’ Motivation. Selangor Science & Technology Review. Spetial Issue: Science and Technology for Society. Volume 5. No. 5. P. 73–77.
7. Damini Dutta (March 2022) EdTech with Perspective of Business Analysis. International Journal of Scientific Research in Engineering and Management (IJSREM). Volume 06. Issue 03. P. 1–7. DOI: 10.55041/IJSREM12044
8. André Renz, Swathi Krishnaraja, Thomas Schildhauer (June 2020) A new dynamic for EdTech in the age of pandemics. Special Call for Contribution on Crisis-driven Innovation ISPIM 2020. Conference Paper. P. 1–12. URL: https://www.researchgate.net/publication/342077840_A_new_dynamic_for_EdTech_in_the_age_of_pandemics
9. Babelyuk O.A., Koliasa O.V., Kushlyk O.P., Smaglii V.M.(November 2020) Using Distance EdTech for Remote Foreign Language Teaching During the COVID‑19 Lockdown in Ukraine. Arab World English Journal (AWEJ). Special Issue on the English Language in Ukrainian Context. P. 4–15. DOI: http://dx.doi.org/10.24093/awej/elt3.1
10. Marko Teräs, Juha Suoranta, Hanna Teräs, Mark Curcher (2020) Post-Covid‑19 Education and Education Technology «Solutionism»: a Seller’s Market. Postdigital Science and Education. Published online: 13 July 2020. DOI: 10.1007/s42438-020-00164-x
11. Ulanova, Y., & Suoranta, M. (2021). Impact of COVID‑19 on Business Model Innovation at EdTech Startups. In RENT 2021: The 35th Annual Conference on Research in Entrepreneurship and Small Business. P. 1–19. EIASM – European Institute for Advanced Studies in Management. RENT. Retrieved from https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79115
12. Kucherova H.Y., Los V.O., Ocheretin D.V., Bilska O.V., Makazan E.V. (2021) Innovative behavior of bitcoin market agents during COVID‑19: recurrence analysis. CEUR Workshop Proceedings. No. 3048. P. 1–15. Retrieved from http://ceur-ws.org/Vol‑3048/paper01.pdf
13. Google Finance. Retrieved from https://www.google.com/finance
14. COVID‑19 Lockdown dates by country. Kaggle. URL: https://www.kaggle.com/datasets/jcyzag/covid19-lockdown-dates-by-country
15. Kennel M.B., Brown R., Abarbanel H.D.I. Determining embedding dimension for phase-space reconstruction using a geometrical construction, Phys Rev A 45. 1992. P. 3403–3411. doi:10.1103/PhysRevA.45.3403
Опубліковано
2023-02-10
Як цитувати
Очеретін, Д., & Гараніна, А. (2023). РЕКУРЕНТНИЙ АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ АГЕНТІВ EDTECH СЕКТОРУ В УМОВАХ COVID-19. Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки, (2 (54), 35-42. https://doi.org/10.26661/2414-0287-2022-2-54-06
Розділ
Економіко-математичне моделювання та інформаційні технології в економіці