ТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ

  • А.В. Череп
  • Д.С. Рева
Ключові слова: маркетинг, концепція, управління, етапи, методи, споживачі, попит, пропозиція

Анотація

Дослідили ґенезу формування маркетингового світогляду. Визначили чинники, які впливають на формування маркетингової політики у світовій економіці. Окреслено міжнародне законодавство, яке регулює та забезпечує дотримання концепції прав людини в розрізі формування маркетингової концепції підприємств. Викреслено проблеми нехтування правами людей і їх наслідки у вигляді негативного економічного впливу на діяльність підприємств, суспільства, державу та формування інтернаціональної кон’юнктури ринку. Проведено історичну аналогію і хронологію подій щодо втрати російськими компаніями і громадянами своєї ділової репутації. Здійснено огляд впливу росії на порушення світової економіки, економіки України та втручання у економіку окремих держав. Здійснено огляд впливу порушення росією порушення екологічного балансу у світі та створенні перешкод у веденні бізнесу. Висвітлено правду про росіянців, які створили ядерну загрозу всьому світу. Окреслено окремі питання світового ведення бізнесу без дискримінації за різними ознаками особистості людини, але із урахуванням правдивих фактів щодо кримінальних злочинів росіян відносно людства, що тим самим підкреслено як, у свою чергу, самі ж росіяни відібрали у самих себе привілегію рівності у бізнесі і стали на нижчу ступінь тварин від всього людства, а також, що, у свою чергу, забрало їх права людей у рівності перед всіма націями і расами світу при створенні маркетингових кроків продажу товарів та послуг. Зазначено, що менеджери компаній повинні формувати стратегію соціально-відповідальної поведінки ведення бізнесу з урахуванням інтересів працівників задля фінансової вигоди підприємства та вирішення проблем працівників розуміння соціуму. Запропоновано концепт м’якої мови для маркетингової служби в умовах сьогодення як інструмент товарного маркетингу. Запропоновано напрями спрямування енергії маркетолога із метою розширення ринків збуту продукції або виходу на нові ринки.

Посилання

1. Bulletin of the Zaporizhzhya National University, Economic Sciences, No. 4 (48), 2020: “Improving organizational, economic, humanitarian and other mechanisms for the formation of entrepreneurial culture and personality.” Andrushkiv B. M., Melnyk L. M. Cherep A. V., Sherstiuk R. P., Zaporizhzhia.
2. “International Marketing”, 2010 r. Balazh P., Sterbova L., Seldlakova H. Kral P, Kuk D, Karlichek M., Lhotakova M., Malyi Y., Machkova Kh.
3. “Ted Talks” online TV show. URL: https://www.ted.com/talks
4. “Universal human rights” URL: https://www.navis-stella.com/447639030; UN human rights. URL: https://www.ohchr.org/en/NewsEvents/Pages/DisplayNews.aspx?NewsID=23871&LangID=E
5. DSM-IV-TR Casebook: a Learning Companion to the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders, Fourth Edition, Text Revision 4th Edition “Eating and buying”, page 395–398. Robert L. Spitzer.
6. George Carlin on soft language. URL: https://www.youtube.com/watch?v=o25I2fzFGoY
7. “Famines in Ukraine”. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Голодомори_в_Україні
8. “Occupied territories of Georgia”. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Occupied_territories_of_Georgia#Japan
9. “At the Potsdam Conference, northern Prussia, including Königsberg, was annexed by the USSR, which annexed it to the Russian Federation. In 1946, the name of the city was changed to Kaliningrad. The territory remained part of the Soviet Union until its collapse in 1991 and since then has been an exclave of the Russian Federation”.
URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Königsberg
10. “Transnistria”– Wikipedia. “Historical aspects of modernity”. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Transnistria#Soviet_and_Romanian_administration
11. “Russia’s military intervention in the civil war in Syria.” URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Russian_military_intervention_in_the_Syrian_civil_war
12. “Treaty of San Francisco – Kuril Islands”. Wiki. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Kuril_Islands_dispute#1956_Soviet-Japanese_Joint_Declaration
13. 21 strange rules in Kim Jong Un’s North Korea. URL: ttps://www.youtube.com/watch?v=eyQeHjKKxBw
14. “Common things that are illegal in North Korea.” URL: https://www.youtube.com/watch?v=E3oqHxOUf_M
15. “North Korea’s Illegal Activities.” URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Illicit_activities_of_North_Korea
16. “Winter War” Russo-Finnish War, 1939–1940 Wiki. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Winter_War
17. “Smolensk plane crash” – Wikipedia. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Smolensk_air_disaster#:~:text=On%2010%20April%202010%2C%20a,all%2096%20people%20on%20board
18. “Boeing 777 downed near Donetsk” Wiki. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Збиття_Boeing_777_біля_Донецька
19. “Dagestan War” Russian intervention in Dagestan – Wiki. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Дагестанська_війна
20. “2 Belarus / How to break people in prisons / My Arrest and Prison / The People + [ENG SUBS]”. “Belarus / How people are broken in prisons / My arrest and prison / People + [ENG SUBS]”. URL: https://youtu.be/SqKotztzZnU
21. “The CSTO enters troops into Kazakhstan at the request of President Tokayev.” URL: https://www.currenttime.tv/a/odkb-to-send-troops/31641250.html
22. Budapest Memorandum on Nuclear Weapons of Ukraine. URL: https://treaties.un.org/Pages/showDetails.aspx?objid=0800000280401fbb
23. Title VII of the Civil Rights Act of 1964. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Civil_Rights_Act_of_1964
24. Periods of the Inquisition and reasons for executions. URL: https://www.history.com/topics/religion/inquisition
25. “Cases of sexual violence in the Catholic Church”. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Catholic_Church_sexual_abuse_cases
26. “Illegal activities of North Korea”. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Illicit_activities_of_North_Korea
27. George Carlin on soft language. URL: https://www.youtube.com/watch?v=o25I2fzFGoY
28. George Denis Patrick Carlin – Wiki. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/George_Carlin
Опубліковано
2023-03-17
Як цитувати
Череп, А., & Рева, Д. (2023). ТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ. Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки, (3 (55), 114-120. https://doi.org/10.26661/2414-0287-2022-3-55-21
Розділ
Економіка праці, управління персоналом та маркетинг