СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ РЕСПУБЛІКИ КАЗАХСТАН
Анотація
Запропоновано принципи соціальної відповідальності комерційних банків Республіки Казахстан у системі соціального ринкового господарства. Зроблено пропозиції щодо успішного просування Казахстану до гармонійної соціальної економіки. Тривалий період реформ, які відбулися в Казахстані протягом останніх десятиліть, був спрямований на створення моделі економіки, яка, з одного боку, повинна бути соціально орієнтованою, а з іншого - ефективною. Вирішення проблеми гармонізації вимагає адекватних концепцій та підходів, що ґрунтуються на поглиблених знаннях теоретичних основ розвитку виробничих і торговельних відносин. Підвищення конкурентоспроможності галузей, заснованих на знаннях, шляхом гармонізації є одним із найважливіших факторів успіху економічного розвитку країни. Реалізація соціальної відповідальності банку передбачає взаємні дії щонайменше двох, а часто і більше, соціальних суб'єктів. У сфері соціальної відповідальності банківської діяльності такі суб'єкти є зацікавленими сторонами, що взаємодіють для реалізації функцій соціальної відповідальності комерційних банків: правління та акціонери банку, державні органи, засоби масової інформації, клієнти тощо.
Посилання
2. The concept of social interaction. Theoretical models of interaction. Retrieved from http://studopedia.org/8-93006.html
3. Mahmood, Humphrey J. (2013). Stakeholder expectation of corporate social responsibility practices: a study on local and multinational corporations in Kazakhstan. Corporate Social Responsibility and Environmental Management, 3, 168-181.
4. Baisakalova, A. (2012). Survey on Corporate Social Responsibility in Kazakhstan. Journal of Global Management, 1, 74-79.
5. Вoltaeva, A.A. (2017). Development of social responsibility of business in Kazakhstan. Bulletin of National Academy of Sciences of the Republic of Kazakhstan, 367 (2017), 203-209.
6. Kuttybai, M. (2019). World practice of Financing infrastructure projects based on public-private partnership. Reports of the National Academy of Sciences of the Republic of Kazakhstan, 323 (2019), 127-132. https://doi.org/10.32014/2019.2518-1483.20
7. Kazhenova, A.E. (2016). Corporate social responsibility: variety of conceptual framework and forms. Reports of the National Academy of Sciences of the Republic of Kazakhstan, 307 (2016), 43-48.
8. Guidelines on social responsibility: international (foreign) standard ISO 26000: 2010 (ISO 26000: 2010 Guidance on social responsibility) dated June 6, 2014 Retrieved from http://www.iso.org/iso/en/catalogue_detail?csnumber= 42546
9. Uraz Baimuratov, academician of the National Academy of Sciences. textbook "Harmony of society and economics".
10. Bogdan, N.N., Masilova M.G. (2009). Management of the social development of the organization. Vladivostok: Tutorial.