ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КОМУНІКАЦІЙ У ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ СТРАХОВОГО РИНКУ УКРАЇНИ
Анотація
У статті розглянуто специфіку страхового маркетингу, визначено, що маркетингові комунікації є важливою складовою діяльності суб’єктів страхового ринку України, обґрунтовано доцільність їх використання. Визначено теоретичні основи значення маркетингової стратегії комунікацій у діяльності суб’єктів страхового ринку України та принцип взаємодії суб’єктів страхового ринку з метою ефективного просування страхових продуктів. Доведено, що інструменти маркетингових комунікацій виступають особливою формою впливу співробітників компанії на суб’єктів зовнішнього середовища і їх ефективність сприяє реалізації цілей маркетингових підрозділів і компанії взагалі, що приводить до зростання прибутку та підвищенню іміджу страховика. Розглянуто стадії взаємодії споживача з рекламною інформацією з використанням моделей AIDA, AIDMA, AISDASLove. На основі цих моделей розроблено рівні рекламної кампанії для просування лінійки страхових послуг з урахуванням базової моделі поведінки людей. Визначено проблемні питання впровадження маркетингової стратегії комунікацій на страховому ринку України. Вважаємо, що ефективне впровадження стратегії маркетингових комунікацій має бути пов’язане з ретельною постановкою цілей з використанням SMART - принципу, правильною організацією й плануванням комунікаційної кампанії. Набули розвитку теоретичні положення щодо необхідності шляхів удосконалення формування маркетингової стратегії комунікацій для страхових компаній.
Посилання
2. Osadets, S.S. (2002). Strakhovaniye [Insurance]. textbook. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
3. Reyting strakhovykh kompaniy [Rating of insurance companies of Ukraine]. Retrived from https: //forinsurer.com/top.
4. Porter, M. (2005). Konkurentnaya strategiya: Metodika analiza otrasley i konkurentov [Competitive strategy: Methods of analysis of industries and competitors]. Moscow [in Russian].
5. Hanger, J. D., Whelen, T. L. (2012). Osnovy strategicheskogo menedzhmenta [Fundamentals of Strategic Management]. Moscow: UNITI-DANA [in Russian].
6. Mintzberg, G. (2004). Struktura v kulatsi: stvorennya efektyvnoyi orhanizatsiyi [The structure in the fist: creating an effective organization]. St. Petersburg: Piter. [in Russian].
7. Doyle, P. (2003). Marketynh – menedzhment i stratehiya [Marketing - management and strategy]. St. Petersburg: Piter [in Russian].
8. Romat, Y.V. (2008). Reklama v systemi marketynha [Advertising in the marketing system]. St. Petersburg: Piter [in Russian].
9. Primak, T.O. (2009). Marketynhovi komunikatsiyni stratehiyi: kompleksnyy pidkhid do yikh klasyfikatsiyi [Marketing Communication Strategies: A Comprehensive Approach to their Classification]. Kyiv: KNEU. [in Ukrainian].
10. Razumovskaya, E.A., Fomenko, V.V. (2016). Strakhove dilo [Insurance business]. Ekaterinburg: Gumanitarnyiy universitet [in Russian].
11. Kirilova, I.Y. (2016). The insurance market of Ukraine: problems and prospects for development. Odessa: ONEU. 185-190.
12. Kozhukhivska, R.B. (2015). The goals of marketing communications and the use of Internet advertising. Sciences. Еconomy. Мagazine, 7, 120-126.
13. Ponomaryova, O.B. (2016). Analysis of the competitiveness of insurance companies in Ukraine."Young Scientist", 12 (39), 843-846.
14. Kotler, F. (2007). Osnovy marketinga [Marketing Essentials]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
15. Marketing in the service sector. (2014). Textbook for bachelors 100100.62 "Service" of all forms of training. St. Petersburg: Asterion [in Russian].
16. Ivanov, M.М. (2019). Cloud-based Digital Marketing. Experimental Economics and Machine Learning for Prediction of Emergent Economy Dynamics (M3E2-EEMLPEED 2019). 395-404. Retrieved from http://ceur-ws.org/Vol-2422/paper32.pdf [in English].