ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ ПРОЄКТНОГО ОФІСУ АУТСОРСИНГОВОЇ КОМПАНІЇ

  • С.С. Чеверда
Ключові слова: управління бізнес-процесами, проєктний офіс, аутсорсингова компанія, чіткість процесів та ролей, комунікація, задоволеність співробітників, адаптація до змінюваних вимог клієнтів, контент-аналіз, анкетування, статистичний аналіз, регресійний аналіз

Анотація

Дане дослідження присвячене аналізу особливостей управління бізнес-процесами у проєктному офісі аутсорсингових компаній. Дослідження зосереджується на виявленні факторів, що впливають на ефективність управління бізнес-процесами та розглядає три гіпотези: наявність чітких процесів і ролей, які сприяють підвищенню ефективності управління бізнес-процесами; рівень комунікації між учасниками проєкту, що впливає на задоволеність співробітників від управління бізнес-процесами; адаптація до змінюваних вимог клієнтів, від якої залежить успішність проєктів. Для досягнення мети дослідження використовувалися методи кількісного аналізу даних, контент-аналізу, анкетного опитування та статистичний аналіз. Відповідно до результатів дослідження було виявлено, що наявність чітких процесів і ролей дійсно сприяє підвищенню ефективності управління бізнес-процесами в проєктному офісі аутсорсингових компаній. Крім того, рівень комунікації між учасниками проєкту має великий вплив на задоволеність співробітників від управління бізнес-процесами. Наслідком цього є необхідність забезпечення належної комунікації та зв’язку між учасниками проєкту. Щодо адаптації до змінюваних вимог клієнтів виявилено, що це є ключовим фактором успішності проєктів в аутсорсингових компаніях. Результати дослідження показали, що підвищення рівня адаптації до змінюваних вимог клієнтів сприяє більш успішному виконанню проєктів та підвищенню задоволеності клієнтів. Отримані результати мають практичне значення для управління бізнес-процесами в аутсорсингових компаніях, допомагаючи зрозуміти, як покращити ефективність процесів та забезпечити більш успішне виконання проєктів.

Посилання

1. Kerzner, H. (2017). Project management: A systems approach to planning, scheduling, and controlling. John Wiley & Sons.
2. PMI (2017). A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK® Guide). Sixth Edition. Project Management Institute.
3. OGC (2009). Managing Successful Projects with PRINCE2®. TSO (The Stationery Office).
4. Cooper, D.F., Grey, S., Raymond, G., & Walker, P. (2005). Project risk management guidelines: Managing risk with ISO 31000 and IEC 62198. John Wiley & Sons.
5. Schein, E.H. (2010). Organizational culture and leadership. John Wiley & Sons.
6. Davenport, T.H. (2013). Process innovation: Reengineering work through information technology. Harvard Business Press.
7. DeLone, W.H., & McLean, E.R. (2003). The DeLone and McLean model of information systems success: A ten-year update. Journal of Management Information Systems. Vol. 19(4). P. 9–30.
8. Kaplan, R.S., & Norton, D.P. (1996). The balanced scorecard: Translating strategy into action. Harvard Business Press.
9. Sutherland, J., & Schwaber, K. (2016). Scrum: The Art of Doing Twice the Work in Half the Time. Crown Business.
10. Saldana, J. (2015). The Coding Manual for Qualitative Researchers. Sage Publications Ltd.
Опубліковано
2023-07-05
Як цитувати
Чеверда, С. (2023). ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ ПРОЄКТНОГО ОФІСУ АУТСОРСИНГОВОЇ КОМПАНІЇ. Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки, (1 (57), 33-38. https://doi.org/10.26661/2414-0287-2023-1-57-05
Розділ
Економіко-математичне моделювання та інформаційні технології в економіці