МАРКЕТИНГОВА ТАКТИКА АСИМІЛЯЦІЇ ФІРМИ ДО ПОВЕДІНКОВИХ ЗМІН СПОЖИВАЧІВ ІЗ МЕТОЮ МАКСИМІЗАЦІЇ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА І МОРАЛЬНИЙ АНТАГОНІЗМ ТАКИХ РІШЕНЬ КОМПАНІЇ

  • Д.С. Рева
Ключові слова: маркeтинг, маркeтингова дiяльнicть, мicткicть ринку, потрeби ринку, продукція.

Анотація

Досліджено маркетингові інструменти, які використовуються в морально скомпрометованих галузях, таких як виробництво алкоголю. Описано негативний вплив ожиріння та алкоголю в цілому. Вивчено основні конструкції побудови життя, такі як вибір життя через збільшення продажів у фірмі продуктів кормового типу для людей та продажу продуктів «мовчазного вбивства» (тобто алкоголю). Виокремлено хибні концепції прийняття товстих людей, якими вони є (люди з ожирінням і «повні» люди, яких називають соціально прийнятною групою розумних людей, а десь навіть обожнюють за їхню хоробрість прийняти свої товсті тіла та навіть можуть відкрито представляти це громадськості в соціальних мережах). Надано розуміння того, як створити зв’язок між клієнтом і компанією. Обґрунтовано необхідність здорового ділового ставлення та використання чесних маркетингових інструментів.

Посилання

1. Relationship between Body Image and Psychological Well-being in Patients with Morbid Obesity. URL: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5845121/
2. The Weight of Words: Effects of Body Shaming on Mental Health. URL: https://www.mindshiftwellnesscenter.com/the-weight-of-words-effects-of-body-shaming-on-mental-health/
3. Relationship between Body Image and Psychological Well-being in Patients with Morbid Obesity. URL: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5845121/
4. Daniel G. Amen. On marijuana smoking and brain development research. URL: https://vm.tiktok.com/ZMFahTKjo/
5. Daniel G. Amen. Big lie about alcohol consumption topic. URL: https://www.tiktok.com/@docamen/video/7158188317866085675?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7166317685402846725
6. CDC (center for disease and control prevention). Alcohol is Associated with other Diseases, Injuries, and Harms. URL: https://www.cdc.gov/alcohol/fact-sheets/womens-health.htm
7. George Carlin on Fat People. URL: https://www.youtube.com/watch?v=nLRQvK2-iqQ
8. CDC (center for disease and control prevention). Health Effects of Overweight and Obesity. URL: https://www.cdc.gov/
healthyweight/effects/index.html
9. U.S. Department of Health and Human Services. Treatment for Overweight & Obesity. URL: niddk.nih.gov/healthinformation/weight- management/adult-overweight-obesity/treatment
10. Francis Buttle. (2004). Customer Relationship Management: Concepts and Tools is a breakthrough book that makes transparent the complexities of customer relationship management. Elsevier Butterworth-Heinemann.
11. Sample company of excellent standing 24/7 business conduct. URL: https://www.navis-stella.com/442736134/442807913
12. Economic-mathematical modeling of profit losses due to alcohol sales losses. URL: https://www.thelancet.com/journals/eclinm/article/PIIS2589-5370(23)00173-6/fulltext
13. “...components (alcohol and unhealthy food) in their combination form a combination of mutual protection, mutual praise, mutual covering of insecurity, self-anxiety, panic attacks, suicidal intentions, etc., or a lack of personal confidence. URL: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK44358/
14. Study of patients’ justification of excessive alcohol consumption. URL: https://ascpjournal.biomedcentral.com/articles/10.1186/s13722-017-0082-0
15. Clinical cases of the best clients for marketing tactics of the enterprise: cases and video. Random lady wants to be the fattest person in the world. URL: https://www.youtube.com/watch?v=il-I-JO3ByI
16. The negative impact of the Target Group of consumers of the products on their obesity, their loss of their limbs, etc. URL: https://www.youtube.com/watch?v=VmTrSy2DiQU
Опубліковано
2024-01-23
Як цитувати
Рева, Д. (2024). МАРКЕТИНГОВА ТАКТИКА АСИМІЛЯЦІЇ ФІРМИ ДО ПОВЕДІНКОВИХ ЗМІН СПОЖИВАЧІВ ІЗ МЕТОЮ МАКСИМІЗАЦІЇ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА І МОРАЛЬНИЙ АНТАГОНІЗМ ТАКИХ РІШЕНЬ КОМПАНІЇ. Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки, (3 (59), 88-91. https://doi.org/10.26661/2414-0287-2023-3-59-16
Розділ
Економіка праці, управління персоналом та маркетинг