ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ДАНИХ ТА БІЗНЕС-АНАЛІТИКА ПРИ УПРАВЛІННІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ ПРОЄКТНОГО ОФІСУ АУТСОРСИНГОВОЇ КОМПАНІЇ
Анотація
У статті здійснено комплексне дослідження можливостей застосування сучасних методів бізнес-аналітики та інтелектуального аналізу даних для оптимізації процесів управління проєктами в умовах аутсорсингової ІТ‑компанії. У роботі обґрунтовано актуальність проблеми, пов’язаної з лавиноподібним зростанням обсягів даних під час реалізації IT‑проектів та можливостями інноваційних технологій їх інтелектуального аналізу для виявлення прихованих закономірностей. Критично проаналізовано наукові праці провідних фахівців з питань управління проєктами, інформатизації, проте констатовано відсутність комплексних досліджень стосовно аналізу даних саме для проєктних офісів. Для досягнення мети дослідження проведенно ґрунтовний аналіз сутності та можливостей бізнес-аналітики й інтелектуального аналізу даних, детально розглянуто їхню роль в управлінні сучасними організаціями та науково обґрунтовано переваги впровадження в проєктних офісах аутсорсингових компаній. Дослідженню практичного використання інструментів бізнес-аналітики й інтелектуального аналізу даних для вирішення конкретного завдання пошуку нових проєктів у маркетинговій діяльності ІТ‑аутсорсингової компанії. Детально проаналізовано ефективні методики збору, обробки та аналізу даних щодо клієнтів, ринку, конкурентів, каналів комунікації тощо. Отже, у статті здійснено комплексне дослідження теоретичних засад та прикладних аспектів використання передових інструментів бізнес-аналітики й інтелектуального аналізу даних з метою удосконалення та оптимізації маркетингової діяльності сучасного проєктного офісу аутсорсингової ІТ‑компанії шляхом прийняття своєчасних обґрунтованих управлінських рішень на основі глибинного аналізу наявних масивів даних.
Посилання
2. PMI (2017). A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK® Guide). Sixth Edition. Project Management Institute.
3. OGC (2009). Managing Successful Projects with PRINCE2®. TSO (The Stationery Office).
4. Cooper D.F., Grey S., Raymond G. & Walker P. (2005). Project risk management guidelines: Managing risk with ISO 31000 and IEC 62198. John Wiley & Sons.
5. Schein E.H. (2010). Organizational culture and leadership. John Wiley & Sons.
6. Davenport T.H. (2013). Process innovation: Reengineering work through information technology. Harvard Business Press.
7. DeLone W.H. & McLean E.R. (2003). The DeLone and McLean model of information systems success: A ten-year update. Journal of Management Information Systems. Vol. 19(4). P. 9–30.
8. Kaplan R.S. & Norton D.P. (1996). The balanced scorecard: Translating strategy into action. Harvard Business Press.
9. Sutherland J. & Schwaber K. (2016). Scrum: The Art of Doing Twice the Work in Half the Time. Crown Business.
10. Saldana J. (2015). The Coding Manual for Qualitative Researchers. Sage Publications Ltd.