УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПЛАСТИЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ АКТОРІВ У ПРОЦЕСІ ХОРЕОГРАФІЇ

  • Ю. В. Гончаренко
  • А. Г. Лазько
Ключові слова: пластична майстерність, хореографічна підготовка, хореографія, танець, майбутні актори

Анотація

Зміст статті полягає в дослідженні проблеми формування пластичної майстерності майбутніх акторів у процесі хореографії. Розглянуто науково-теоретичні та мистецтвознавчі підходи до означеної проблеми. Визначено, що пластична майстерність є однією з головних складових у підготовці акторських кадрів і поділяється на такі цикли: ритміка, танець, сценічний рух, які є невід’ємною частиною системи театральної освіти, охоплюють різні напрями мистецтва руху та вирішують завдання гармонійного розвитку тіла й набуття спеціальних хореографічних навичок. Висвітлено зміст, форми та методи хореографії, що спрямовані на формування пластичності майбутніх акторів.

Посилання

1. Благова Т. О. Хореографічне мистецтво у системі професійної освіти України 20-х рр. XX ст. Педагогіка і психологія професійної освіти. Львів: Львівська політехніка, 2010. № 5. С. 155–163.
2. Ваганова А. Я. Основы классического танца. Санкт-Петербург: «Лань», 2002. Изд. 6. 192 с.
3. Васильева-Рождественская М. В. Историко-бытовой танец. Москва: Искусство, 1962. 390 с.
4. Громов Ю. И. Воспитание пластической культуры актёра средствами танца. Москва: Профиздат, 1976. 135 с.
5. Кристерсон Х. Х. Танцевальное образование драматического актёра: учеб. пособ. для режис. фак. театр. ин-тов. Ленинград – Москва: Искусство, 1958. 155 с.
Опубліковано
2018-11-27
Як цитувати
Гончаренко, Ю. В., & Лазько, А. Г. (2018). УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПЛАСТИЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ АКТОРІВ У ПРОЦЕСІ ХОРЕОГРАФІЇ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 81-86. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1091

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають