КУЛЬТУРНІ ФАКТОРИ В БІЗНЕСІ ТА МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ

  • О.В. Гамова
  • М.О. Вертель
Ключові слова: організаційна культура, корпоративна культура, бізнес-культура, міжнародний маркетинг, міжнародний бізнес

Анотація

В ході написання статті аналізуються культурні фактори бізнесу та міжнародного маркетингу. У міжнародному маркетингу та бізнесі найбільші труднощі створюють фактори культурного середовища. Тому все більшого значення набуває правильна оцінка відмінностей національних культур та їх адекватне врахування. Приділено увагу чинникам культурного середовища на багаторівневу структуру культури, що визначає різноманітність її функцій у житті кожного суспільства. Дано оцінку впливу культурних факторів на підставі проведеного дослідження методів багатовимірного аналізу культурних факторів, що впливають на розвиток міжнародного маркетингу та бізнесу в різних країнах. На підставі проведеного дослідження запропоновані методи багатовимірного аналізу культурних факторів, що впливають на розвиток міжнародного маркетингу та бізнесу в різних країнах. За результатами дослідження запропонований комплексний підхід до оцінки факторів впливу на розвиток міжнародного бізнесу у кожній країні. В умовах національного розмаїття ділових культур особисте значення мають соціокультурні чинники. Мета на підставі проведеного дослідження методів багатовимірного аналізу культурних факторів, що впливають на розвиток міжнародного маркетингу та бізнесу в різних країнах, застосування на практиці запропонованих рекомендацій. Повинен бути застосований комплексний підхід до оцінки факторів впливу на розвиток міжнародного бізнесу у кожній країні. Це тим, що у умовах національного розмаїття ділових культур особисте значення мають соціокультурні чинники.

Посилання

1. Zhukov S. Transformation of international business in terms of competitiveness of subjects and globalization of the economy. Geopolitics of Ukraine: history and modernity. 2012. No. 7. P. 268–286.
2. Makarchuk K.O. International business in the context of globalization: a theoretical aspect. Bulletin of the Kharkiv National University named after V.N. Karazin. 2013. № 1086. P. 28–31.
3. Makarchuk K.O. Factors influencing the development of international business in East Asia. Bulletin of Transport and Industry Economics. 2016. № 56. P. 159–169.
4. Pisna O.M. Key indicators of business environment development in Ukraine. Scientific notes of TNU named after V.I. Vernadsky. Series: Economics and Management. 2018. Vol. 29(68). № 3. P. 5–10.
5. Prushkivska E.V., Tretyakova K.O. Fundamentals of development of new forms of international business in the context of globalization. Economic Bulletin. 2018. № 2. P. 119–125.
6. Current trends in the world economy: Proceedings of the X International Scientific and Practical Conference, May 18, 2018, Kharkiv. Kharkiv : KhNADU, 2018. 308 p.
7. Hamova O., Dergach A., Pikulyk O., Ivanenko О., Zolotykh І., Diachenko K. Methods of Regulating Migration Processes in EU Countries. International Journal of Computer Science and Network Security. 2021. Vol. 21 No. 3. P. 257–265.
8. Mishchuk, I., Hamova, O., Tkachenko, S., Bulhakova, O., Levandivskyi, O. Influence Of Vertical Integration Of Enterprises On Change Of Their Financial Indicators And Economic Security. Academy of Accounting and Financial Studies Journal. 2021. No. 25 (Special Issue 5). P. 1–8.
9. Beridze T. Baranik Z. Dashko I. Hamova O. Tkachenko S. Assessment of Investment Risks of an Industrial Enterprise. Financial and Credit Activities: Problems of Theory and Practice. 2021. № 5(40). P. 429–436.
Опубліковано
2022-08-10
Як цитувати
Гамова, О., & Вертель, М. (2022). КУЛЬТУРНІ ФАКТОРИ В БІЗНЕСІ ТА МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ. Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки, (1 (53), 77-80. https://doi.org/10.26661/2414-0287-2022-1-53-13
Розділ
Теоретико-прикладні аспекти економічних процесів в Україні та світі