Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки
Головна
Поточний випуск
Архіви
Для авторів
Загальна інформація
Вимоги до оформлення статей
Політика рецензування
Відношення до плагіату
Публікаційна етика
Політика відкритого доступу
Вартість публікації
Редакційна колегія
Про нас
Контакти
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Home
/
Архіви
/
№ 1 (53) (2022): Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки
№ 1 (53) (2022): Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки
DOI:
https://doi.org/10.26661/2414-0287-2021-1-53
Опубліковано:
2022-08-10
Весь випуск
PDF
Економіка та управління підприємствами
КОРИГУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАШИНОБУДУВАННЯ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ
О.Ф. Андросова
9-13
PDF (English)
ІННОВАЦІЇ ЯК СКЛАДОВА УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОЮ ЗАХИЩЕНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
В.З. Бугай, А.В. Горбунова, І.Ю. Кисільова
14-18
PDF (English)
ЗАСТОСУВАННЯ ПІДХОДІВ ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ В СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ
А.П. Кущик
19-24
PDF (English)
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Ю.О. Огренич
25-32
PDF (English)
ЕФЕКТИВНІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗАСАДАХ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
О.Г. Череп, І.А. Ульяшин
33-36
PDF (English)
Економіко-математичне моделювання та інформаційні технології в економіці
КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ В ЕПОХУ ІНДУСТРІЯ 4.0
С.М. Іванов
37-41
PDF (English)
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСІВ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ
С.В. Устенко, Т.В. Остапович
42-47
PDF (English)
АНАЛІЗ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ
S.S. Cheverda
48-52
PDF (English)
Ринкові механізми обліку, аналізу та аудиту в національній економіці
ПРОБЛЕМИ ПЛАНУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ
І.С. Варламова, О.М. Рибалко, А.В. Гамазинська
53-58
PDF (English)
ВИЗНАННЯ РЕЗЕРВУ ПІД КРЕДИТНІ ЗБИТКИ НЕБАНКІВСЬКИХ ФІНАНСОВИХ УСТАНОВ: ПИТАННЯ МЕТОДИКИ ТА ПРАКТИК
В.Г. Гончарова, К.М. Плутицька, Н.Г. Сейсебаєва
59-64
PDF (English)
ОСНОВНІ ЗАСОБИ ПІДПРИЄМСТВА: ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ, КЛАСИФІКАЦІЯ ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ
Н.М. Проскуріна, І.В. Пушкарь
65-70
PDF (English)
ЕКОНОМІКО-СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ІНДИКАТОРІВ СТАЛОГО РОЗВИТКУ КРАЇН ЄВРОСОЮЗУ ТА УКРАЇНИ
В.В. Сьомченко, О.Р. Саєнко, М.В. Вітер, С.М. Руських
71-76
PDF (English)
Теоретико-прикладні аспекти економічних процесів в Україні та світі
КУЛЬТУРНІ ФАКТОРИ В БІЗНЕСІ ТА МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ
О.В. Гамова, М.О. Вертель
77-80
PDF (English)
ВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ НА ЕМОЦІЙНИЙ КАПІТАЛ ЛЮДИНИ ТА КОЛЕКТИВУ
А.В. Переверзєва, В.П. Волков
81-85
PDF (English)
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМКИ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЄС
А.В. Череп, В.О. Кондратенко, В.П. Хомік
86-88
PDF (English)
Фінанси і грошовий обіг
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ МЕХАНІЗМИ ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ У ПЕРЕРОБКУ СІРКОВОДНЕВОЇ СУМІШІ ЧОРНОГО МОРЯ
Б.М. Андрушків, О.І. Гагалюк, Н.Б. Кирич, О.Б. Погайдак, Р.П. Шерстюк
89-94
PDF (English)
ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ ПОДАТКОВОЇ СИСТЕМИ
Л.Г. Олейнікова
95-100
PDF (English)
Економіка праці, управління персоналом та маркетинг
ЗАГАЛЬНІ ПІДХОДИ ЩОДО КАДРОВОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА
І.М. Дашко, О.В. Лепьохін, О.В. Руденко
101-106
PDF (English)
EVENT-МАРКЕТИНГ ЯК РІЗНОВИД КРЕАТИВНИХ РІШЕНЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Р.В. Ігнатенко
107-110
PDF (English)
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РИНКУ ТЮТЮНОВИХ ВИРОБІВ
І.О. Щебликіна, З.В. Щебликіна, Ю.Д. Лабенська
111-116
PDF (English)
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОМИСЛОВОГО МАРКЕТИНГУ МЕТАЛУРГІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Ю.Д. Лабенська, М.М. Іванов
117-121
PDF (English)
ISSN (Print)
2786-5150
ISSN (Online)
2786-5169
Наверх