ЕФЕКТИВНІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗАСАДАХ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
Встановлено, що головною метою інноваційної діяльності торговельних підприємств є створення нового продукту (послуги) та максимізація прибутку від їхньої реалізації. Виокремлено чинники, які впливають на розвиток інноваційного процесу. Обґрунтовано доцільність здійснення інноваційної діяльності та розробки заходів щодо підвищення ефективності такої діяльності, особливо торговельних підприємств в умовах жорсткої конкуренції. Досліджено методики оцінки ефективності інноваційної діяльності торговельних підприємств. Визначено, що інновації здебільшого пов’язані із суттєвими або радикальними змінами в роботі підприємства, тому завжди містять значний ризик отримання втрат від застосування інноваційних рішень чи впровадження інноваційного продукту. Охарактеризовано причини невизначеності і, спричинені ними, ризики, які пов’язані із впливом факторів макро- і мікросередовища. Запропоновано заходи щодо мінімізації ризиків інноваційної діяльності торговельних підприємств. Обґрунтовано доцільність вибору підприємством інноваційної стратегії свого розвитку. Внесено пропозиції щодо розвитку інноваційної діяльності з метою підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємств.
Посилання
2. Lozovsky O.M., Glukhova N.V. Features of innovation strategies as a driving factor in the development of innovation in enterprises. [Electronic resource]. Access mode: http://nauka.zinet.info/23/gluhova.php
3. Fedulova L.I. Innovative economy / L.I. Fedulova. K. : Knowledge, 2006. 480 p.
4. Khomutsky D. Evaluation of the effectiveness of innovation. Company management. 2006. S. 34–37.
5. Fedulova L.I., Fomova O.A. Theory and practice of formation of innovative strategy of corporate structures / L.I. Fedulova, О.А. Fomov. Khmelnytsky : KhNU, 2009. 210 p.
6. Barancheev V.P. The mechanism of innovative development of the organization / V.P. Barancheev, L.М. Martynov. Invention. 2005. P. 11–28.
7. Teryoshkina N.E. Innovative strategy in the management system of the national economy / N.Ye. Teryoshkina. Marketing and Innovation Management. 2014. № 2. P. 151–160. Accessing mode: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/
8. Vashchenko N. The essence of innovation of a commercial enterprise. Theoretical and applied issues of economics. 2014. P. 369–381. Accessing mode: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ Tppe _2014_1_34