КОНКУРЕНТНИЙ ПІДХІД ЩОДО ФОРМУВАННЯ РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

  • М.М. Іванов
  • I.S. Prokofiev
Ключові слова: конкуренти, конкурентні стратегії, промисловий ринок, конкурентні переваги, рівень конкурентних переваг

Анотація

Стаття присвячена актуальним питанням формування сучасної конкурентної ринкової стратегії промислових підприємств. Було розглянуто питання виявлення актуального рівня конкурентних переваг на промисловому ринку. Встановлено відмінності промислового ринку у рамках формування конкурентної стратегії підприємства. Побудовано матрицю ринкових ситуацій згідно рівня конкурентних переваг підприємства, яка розглядає рівень конкурентних переваг як відносну величину та враховує дії конкурентів на заданому ринку. Розглянуто ймовірні причини, за яких досліджуване підприємство може опинитися в однієї з розглянутих ситуацій, та було проведено описовий аналіз відповідно кожної ситуації. Також прогнозовано негативні наслідки, що можуть вплинути на підприємство, розглянуто можливості їх уникнення. Окремо слід зазначити, що в статті було надано рекомендації з підходів до формування конкурентної стратегії для досліджуваного підприємства, які виходять з прогнозованих ситуацій. Представлено відповідні висновки щодо процесу формування актуальної конкурентної стратегії на промисловому ринку.

Посилання

1. Convention on Assistance in Cases of Industrial Injuries N 121, Article 1, Clause C. (in Ukraine).
2. Porter, M. What is a strategy? Harvard Business Review. 1996. URL: https://hbr.org/1996/11/what-is-strategy
3. Аdamik, А. (2019). Building a competitive advantage of enterprises in the era of Industry 4.0. The Central European Journal Of Social Sciences And Humanities. Vol. 2. Pp. 13–31.
4. Zozulov, O. (2012). Economichni logiki marketingovih diy. [Economic logics of marketing actions]. Institutional repository of the State Higher Educational Institution “Kyiv National Economic University Vadim Hetman”. URL: https://cutt.ly/TMkxNbU (in Ukraine).
5. Zozulyov, O., Vasylenko, A. Shema analizu povedinky spozhivatchiv na promyslovomu rynku. [Scheme of consumer behavior analysis in the industrial market]. Institutional repository of the State Higher Educational Institution “Vadim Hetman Kyiv National University of Economics”. URL: https://cutt.ly/fMkcQUC, 2017. P. 24–31 (in Ukraine).
6. Vyshnevska, V. A. (2020). Prosuvannya tovariv na promyslovomu rynku za dopomogoyu interner komunikaciy. [Promotion of goods on the industrial market with the help of Internet communications]. URL: https://cutt.ly/5MkbDbr (in Ukraine).
7. Iichenko, T. V. Aktualni aspekty rozrobky efectyvnoyi programy stymulyuvannya zbutu promyslovoyi produkciyi. [Actual aspects of development of an effective program of industrial product sales promotion]. 2018. URL: https://cutt.ly/AMkbxCn (in Ukraine).
8. Barsuk, L. V. Osoblyvosti promyslovogo marketyngu v suchasnyh umovah. [Features of industrial marketing in modern conditions]. Bulletin of the Technical University. 2018. URL: https://cutt.ly/RMkboub (in Ukraine).
9. Sajdak, M. Enterprises’ Sensitivity to the Environment from the Perspective of Competitive Advantage – Research Results. The Central European Journal Of Social Sciences And Humanities. 2019. Vol. 2. Pp. 252–269.
10. Juszczyk, P. The Use of Free Revealing Concept in Forming the Competitive Advantage of Companies. The Central European Journal Of Social Sciences And Humanities. 2017. Vol. 3. Pp. 153–162
Опубліковано
2023-03-17
Як цитувати
Іванов, М., & Prokofiev, I. (2023). КОНКУРЕНТНИЙ ПІДХІД ЩОДО ФОРМУВАННЯ РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ. Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки, (3 (55), 21-24. https://doi.org/10.26661/2414-0287-2022-3-55-03
Розділ
Економіка та управління підприємствами