Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Педагогічні науки: теорія та практика
Головна
Про нас
Редколегія
Поточний випуск
Архіви
Для авторів
Рецензування
Рецензенти
Контакти
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Home
/
Архіви
/
№ 2 (2020): Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки
№ 2 (2020): Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки
Опубліковано:
2021-02-09
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Л. І. Ворона
11-16
PDF
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ ЯК ФОРМА РАДИКАЛЬНОЇ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
А. А. Загородня
17-22
PDF
ІНТЕГРАТИВНІ ПРОЦЕСИ В ЗАРУБІЖНІЙ ПЕДАГОГІЦІ
І. Я. Пастирська
23-28
PDF
АНАЛІЗ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РЕАЛІЗАЦІЇ ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
Т. Г. Цуркан
29-34
PDF
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ НАВИЧОК ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА КОНКРЕТНОМУ ПРИКЛАДІ
А. О. Артеменко, П. Г. Стєганцева
35-38
PDF
ЛАТИНСЬКА МОВА ЯК ВАЖЛИВИЙ СКЛАДНИК СИСТЕМИ СУЧАСНОЇ БІОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ: РОЛЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ
І. М. Гольтер
39-45
PDF
ІННОВАЦІЙНІ РЕСУРСИ ДЛЯ РОЗВИТКУ НАВИЧОК АКАДЕМІЧНОГО ПИСЬМОВОГО МОВЛЕННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
О. М. Іващишин, Н. Є. Кащишин
46-51
PDF
МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ІНТЕГРОВАНОГО ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ТА МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Н. Я. Скіба
52-57
PDF
ІННОВАЦІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ
О. В. Шубна, О. В. Толстікова, І. Ф. Вєнгріна
58-64
PDF
РОЗДІЛ III. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЯК ПРОВІДНИЙ ЧИННИК СОЦІАЛІЗАЦІЇ
О. В. Боряк, Ю. М. Косенко
65-70
PDF
КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЛЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ
Семі Сеага
71-75
PDF
РОЗДІЛ IV. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ЯК СПРОБА ВИРІШЕННЯ ПЕВНИХ ПРОБЛЕМ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗА УМОВ КАРАНТИНУ
Н. М. Божко
76-81
PDF
ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Л. В. Гаращенко, С. Г. Кондратюк
82-87
PDF
ІННОВАЦІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
В. В. Гончарук, В. А. Гончарук, І. М. Макаревич, Л. О. Чистякова
88-94
PDF
СУЧАСНИЙ СТАН ТА РОЗВИТОК ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ КИТАЮ
О. В. Дудіна
95-99
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
І. В. Єнгаличева
100-105
PDF
ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗДО ТА НУШ
О. О. Красовська, Н. М. Міськова, О. А. Хом’як
106-111
PDF
ЕКСПЛІКАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПОНЯТЬ «ФАХІВЕЦЬ ІЗ ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ» ТА «ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ФАХІВЦЯ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ»
В. М. Михайлов
112-119
PDF
ФУНКЦІОНАЛЬНО-ПРАКТИЧНИЙ СКЛАДНИК ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ: СПЕЦИФІКА КУЛЬТУРНО- ДОЗВІЛЛЄВОЇ ПІДГОТОВКИ
Б. В. Опальчук
120-126
PDF
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ КОНЦЕПТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНТЕРАКТИВНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ УЧНІВ
К. Ю. Петрик
127-134
PDF
РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТУ З УПРОВАДЖЕННЯ АНДРАГОГІЧНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕС ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ
О. Ю. Семенова
135-140
PDF
НАУКОВІ ПІДХОДИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Л. В. Соляр
141-147
PDF
ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
В. С. Ульянова
148-152
PDF
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПІДГОТОВЦІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНИХ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 242 «ТУРИЗМ» ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ «УПРАВЛІННЯ В ТУРИЗМІ ТА ГОСТИННОСТІ»
І. О. Чуєва, І. Є. Дядечко, Е. А. Криволапов
153-157
PDF
СУЧАСНА СИСТЕМА ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ В УКРАЇНІ: ДОМІНАНТНІ ПІДХОДИ
О. С. Чупрун
158-163
PDF
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОФІЦЕРІВ ПОЛІЦІЇ ДО ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ НЕПОВНОЛІТНІХ
Анатолій Шкляр
164-169
PDF
ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПСИХОЛОГІЧНУ ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДО НАВЧАННЯ УЧНІВ З ІНВАЛІДНІСТЮ
Н. С. Щерба
170-175
PDF
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
ПРОЕКТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЗАСІБ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ НА 2021–2031 РОКИ
Є. М. Суліма
176-186
PDF
РОЗДІЛ VI. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ КЛАСИЧНОЇ МУЗИКИ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДІТЕЙ
Р. В. Дудик
187-192
PDF
ЗМІСТ ТА СУТНІСТЬ ФАСИЛІТАТИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ СІМ’Ї
Г. В. Трухан
193-199
PDF
ТЕАТРАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФОРМУВАННІ СОЦІАЛЬНО-ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ
С. Р. Хлєбік
200-205
PDF
РОЗДІЛ VII. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
І. М. Бущак, С. П. Кость, М. І. Пирч
206-212
PDF
СТАТУС У ГРУПІ ТА ОСОБЛИВОСТІ СПІЛКУВАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Т. І. Оніщук
213-219
PDF
МОВЛЕННЄВА ГОТОВНІСТЬ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ ЯК ЛІНГВОДИДАКТИЧНА ПРОБЛЕМА
І. Л. Паласевич
220-226
PDF
РОЗДІЛ VIII. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ
ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ УНІВЕРСИТЕТУ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ
Л. В. Гончар
227-231
PDF
ПОЗИТИВНІ НАСЛІДКИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ: СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ
А. А. Заслужена, І. В. Зайцева
232-237
PDF
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ПСИХОЛОГІЇ
Н. Г. Кошелева
238-243
PDF
СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Г. І. Крохмальна, С. П. Кость
244-250
PDF
ДОДАТКОВІ МОЖЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Г. Л. Лисенко
251-256
PDF
ТВОРЧЕ САМОПОЧУТТЯ ВИКЛАДАЧА ЯК ПРОВІДНА УМОВА ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОГО ТРЕНІНГУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО АКТОРА
Г. В. Локарєва, О. В. Кривошеєва
257-264
PDF
ПОТЕНЦІАЛ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ НОВИХ МЕТОДИЧНИХ ФОРМ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
О. М. Маковєй, Р. Г. Маковєй
265-270
PDF
КОНЦЕПЦІЯ СИНТЕЗУ МИСТЕЦТВ У СУЧАСНІЙ МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
О. В. Малицька
271-275
PDF
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19
Н. О. Мосол, О. В. Філь
276-282
PDF
ВПЛИВ СУЧАСНИХ РЕАЛІЙ НА СТАН ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ СТУДЕНТІВ
І. І. Назаренко, Т. С. Аліпова
283-287
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ В ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ
Г. М. Процик
288-296
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТУВАЛЬНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПАРАДИГМИ РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Т. В. Самусь, О. В. Зінченко
297-303
PDF
СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ
Т. В. Турбар, Е. Ю. Омельчак
304-309
PDF
КЛЮЧОВІ ІДЕЇ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА РОБОТОДАВЦІВ
Є. M. Хриков
310-314
PDF
РОЗДІЛ IX. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
РОЗРОБЛЕННЯ ДРУКОВАНОЇ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІГРАФІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ ДЛЯ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ПОСЛУГ ШКОЛИ
Ж. В. Мина, М. І. Каськів
315-321
PDF
ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ю. Т. Харченко
322-327
PDF
ISSN (Print)
2786-5622
ISSN (Online)
2786-5630
Наверх